o.b.® - cel mai bun prieten al unei fete, de peste 65 de ani

Imagine cu o femeie matură stând lângă o tânără. Fotografia ilustrează istoria o.b.® şi modul în care am contribuit noi la îmbunătăţirea calităţii vieţii femeilor, de peste 65 de ani.

Igiena feminină a evoluat în ultimii 65 de ani, iar o.b.® a jucat un rol revoluţionar pentru a ajuta fetele şi femeile să capete mai multă libertate.
 
Alege un an din axa timpului şi întoarce-te la acel moment cu o.b.®!

 

  • Imagine care conține poza produsului, portretul doctorului Carl Hahn si portretul avocatului Heinz Mittag.

    O idee revoluţionară (1947)

    Dr. Carl Hahn vede o reclamă la tampoane interne într-o revistă americană. Are o idee fabuloasă: nu exista un astfel de produs în Germania… Avea să revoluţioneze igiena feminină! Doctorului Hahn i se alătură un avocat, Dr. Heinz Mittag, şi medicul ginecolog şi înotătoarea pasionată, Dr Judith Esser, care se ocupă de latura medicală a lucrurilor. Nu peste mult timp, produc primul tampon la o fabrică din Wuppertal, Germania.

  • Imagine care conține poza produsului, poza din fabrica de tampoane și o poză cu mașinile care transportau produsele.

    Vânzările ating cote maxime imediat (1950)

    Compania găseşte – şi brevetează – metoda de compactare a vatei din bumbac pentru realizarea tamponului. Tamponul intern obţine rapid aprobarea pentru siguranţa medicală şi igienă şi primele tampoane interne o.b.® sunt lansate pe piaţă. o.b.® devine rapid cel mai vândut produs. Urmează o revoluţie la scară mică: în primul an, se vând peste 10 milioane de tampoane, dar în acest punct o.b.®  era disponibil doar în farmacii.

  • Imaginea ilustrează o reclamă la tampoanele O.B. din anul 1952.

    Apariţia “Super” starului (1952)

    Inovaţia continuă: este anul tamponului intern “Super” absorbant. În anii următori, i se alătură şi alte variante de absorbţie.

  • Imagine care conține poza produsului într-un nou ambalaj, poza din fabrica de tampoane și o poză cu produsele O.B. așezate într-un raft din supermarket.

    o.b.® ajunge în supermarket-uri (1967)

    În fine, tampoanele o.b.® reuşesc să ajungă din farmacie, în magazine. Tamponul o.b.® nu mai este considerat drept un produs farmaceutic şi este acum disponibil (într-un ambalaj nou) alături de alimente şi pastă de dinţi, pe rafturile supermarket-urilor.

  • Imagine care conține poza produsului într-un nou ambalaj și o broșură cu informații despre corpul feminin şi răspunsuri la întrebări legate de menstruaţie şi igienă intimă.

    o.b.® distruge tabuurile (1971)

    o.b.® publică broşura „50 de zile din an” în revistele pentru femei, cu informaţii despre corpul feminin şi răspunsuri la întrebări legate de menstruaţie şi igienă intimă. O revoluţie a informaţiei!

  • Imagine care conține pagini din reviste care promovează apariția tamponului O.B. mini.

    o.b. mini – acum şi pentru adolescente! (1972)

    Tamponul o.b.® „Mini” este creat pentru adolescentele aflate la primele menstruaţii. Dovezile ştiinţifice arată că un tampon intern poate fi introdus fără ruperea himenului. Până la instalarea primei menstruaţii, hormonii fac ca himenul să devină un ţesut moale, flexibil. Aceasta înseamnă că, în general, tampoanele mai mici pot fi utilizate fără probleme.

  • Imagine care conține pachetul media O.B. conceput pentru orele de educație sexuală.

    o.b.® merge la şcoală (1974)

    Pachetul media gratuit o.b.® sprijină profesorii la orele de educaţie sexuală. Informaţiile din acest pachet sunt accesate de elevi în fiecare an. Este creată o linie telefonică dedicată în 19 oraşe din Germania, pentru ca tinerele să poată suna dacă au întrebări.
    o.b.® se alătură grupului de companii Johnson & Johnson.

  • Imagine care conține poza materiale publicitare despre Forumul profesioniștilor pentru a ţine la curent ginecologii şi pediatrii cu aspecte referitoare la pubertate, menstruaţie şi igiena feminină.

    Forumul profesioniştilor (1998)

    Diferite resurse de informaţii şi servicii sunt aduse sub aceeaşi umbrelă. Forumul profesioniştilor este creat pentru a menţine ginecologii şi pediatrii la curent cu aspecte referitoare la pubertate, menstruaţie şi igiena feminină şi pentru a-i ajuta să îşi sfătuiască eficient pacientele.

  • Imagine care conține un tampon O.B. pe un fundal albastru. Fotografia promovează primul tampon cu canale spiralate.

    Mai multă inovaţie: canalele (2002)

    o.b.® introduce primul tampon cu canale spiralate. Ele sunt menite să atragă lichidul către interiorul tamponului pentru protecţie de încredere.

  • Imagine care conține poza produsului și calificativul dat de Stiftung Warentest tamponului o.b.® Normal cu canale spiralate.

    Garanţia calităţii (2003)

    Stiftung Warentest (o organizaţie germană a consumatorilor) confirmă calitatea excelentă a tampoanelor o.b.®: tamponul o.b.® Normal cu canale spiralate este singurul din cele 22 care a primit sigiliul de calitate „foarte bun”.

  • Imagine care conține poza produsului și materiale publicitare care promovează noua gamă O.B. ProComfort.

    o.b.® ProComfort- combinaţia perfectă (2005)

    Tampoanele o.b.® ProComfort™ combină cele mai bune caracteristici o.b.® într-un singur produs: canale spiralate pentru protecţie de încredere şi învelişul unic SilkTouch™ pentru cea mai uşoară introducere şi îndepărtare.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11